lauantai 5. heinäkuuta 2014

Matkakuumetta


 Ihana Emilia ♥

 ♥

 Rico
 Bono



Tänään kun heräsin tein aamutoimet ja rupesin sovittelemaan lukuisia hellemekkoja joita mulla on noin tuhat. En ees muistanu että mulla on noin paljon kaikkia ihania hellevaatteita. Kaiken lisäks kaikki oli mulle jopa sopivia tai ainakin melkeen sopivia. Onneks niille tulee nyt käyttöä.

Iltapäivällä lähdin ihanalle Emilialle. Juotiin herkullista vaniljakahvia, juteltiin paljon ja käytiin vähän kuvailemassa. Kuvaamisesta ei meinannu tulla mitään koska siel oli niin kauheesti ötököitä. Meil oli tosi mukavaa Emilian kanssa. Onneks ehittii näkee tällee viel ennen reissua.

Mari tuli hakemaan mua Emilialta ja lähdettiin käymään satamassa jätskillä. Oli ihanan aurinkoinen sää. Kun oltiin syöty jätskit ja juotu cocikset, mentiin vielä vähäks aikaa Kärkkäiselle katselemaan. En ostanu mitään, koska ei oikeen ollu rahaa Helsingin reissun jälkeen..

Ootan niin innolla huomista! Ei uskois et lähtöön on enää yks yö. On viel vähän pakkaaminen kesken joten taitaa mennä nukkumaanmeno myöhäseks. Mut ei se haittaa, en mä varmaan saa kuitenkaan koko yönä nukuttua. Postaan seuraavan kerran luultavasti vasta reissun jälkeen, koska en aio ottaa konetta mukaan.

12 kommenttia: