lauantai 26. heinäkuuta 2014

Koko ajan menossa:D






Eilen oli ihana päivä! Näin piiiiitkästä aikaa ihanaa Henniä. Tuntuu kun siitä ois ikuisuus kun viimeks nähtiin. Tavattiin Lahden keskustassa, kuten kuvista näkyy. Käytiin vähän asioilla ja sen jälkeen juotiin limpparit Pressossa ja otettiin vähän kuviakin. Oli tosi hauskaa!

Aamupäivän olin Sodessa kassalla. Sodessa on aina tosi mukavaa ja piristävää! Eilen oli tosin aika hiljanen päivä mutta kyllä mä sain aikani kulumaan.

Keskiviikkona menin käymään ihanalla Emilialla. Kuvia ei nyt tullu otettua kun kamera jäi kotiin. Emilian kanssa aika menee aina niin nopeesti kun jutellaan kaikesta mahdollisesta. Oon tosi ilonen et meistä on tullu näin hyviä ystäviä!

Torstaina mentiin mun tädin mökille saunomaan ja uimaan. Nähtiin samalla vähän muitakin sukulaisia. Oli kamalan kuuma päivä eikä uiminenkaan oikeen virkistäny kun veden lämpötila oli 26,5 astetta. Ei voitu olla kovin myöhään kun piti seuraavana päivänä mennä töihin...

Tällä ja viime viikolla mulla on ollu kalenteri ihan täynnä ohjelmaa ja oon ollu koko ajan melkeen menossa. En oo ehtiny paljon kotona olemaan. Mut tää on just kivaa kun on paljon kaikkee tekemistä niin ei käy aika pitkäks!

1 kommentti: