sunnuntai 30. marraskuuta 2014

Annika Elisabet

Moikka kaikki!

Eli tiedoksi kaikille, mun taiteilijanimi on nyt Annika Elisabet. En enää muuta sitä. Johan mä sitä tässä ehin vääntääkkin ees taas. Mut nyt se on "virallinen".

Mut joo. Eilen oli Sinin pikkujoulutuparit. Oli tosi kivaa! Siel oli vähän sellast pientä ohjelmaa ja sit juteltiin ja vaihdettiin kuulumisia. Mä myös yllätysohjelmanumerona lauloin siel mun suosikkijoululaulun Tulkoon joulu. Se on vaan niin ihana! Oli jotenki pelottavaa laulaa ilman säestystä, jännitti ihan sikana. Eikä se kauheen hyvin mennykkää... No mut Emilia ainakin tykkäs, muut ei oikeen sanonu mitään. Toivottavast tykkäsivät. Oli tosi kiva nähä siel muitakin kavereita. Siel oli mun kavereista siis Emilia, Sini, Iina ja Miia. Ja oli siel muutama sellanenkin ketkä olin tavannu kesällä Sinin synttäreillä.

Tänään on taas kivasti päivä täynnä ohjelmaa, kavereiden tapaamisia ja musajuttuja. Eli just niitä asioita mitkä on mulle kaikista tärkeimpiä. <3


1 kommentti:

  1. oli kyllä kivaa ♥ kiitos ku pääsit tulemaan ja esiinnyitkii! hyvin se meni :)

    VastaaPoista