maanantai 12. tammikuuta 2015

18-vuotis synttärit

Moro kaikki!

Noniin... Nyt jaksoin vihdoin tehä tän synttäripostauksen. Mulla oli maailman parhaat 18-v. synttärit!
 Torstaina, kun oli virallinen päivä, kävin mun parhaan ystävän Heinin kanssa parilla lasillisella Amarillossa. Perjantaina oli kavereille bileet. Kuunneltiin (ja soitettiin siis itse :D) livemusiikkia, syötiin, juteltiin ja sit mul oli pari muuta etukäteen suunniteltua ohjelmaa: musavisa ja muhun  liittyvä tietovisa. Nelli voitti musavisan ja Heini tietovisan. Palkintona oli sellaset pienet lahjat, toivottavast tykkäsitte :). Sain juhlista paljon positiivista palautetta, hyvä että viihdyitte! Kiitos viel kaikille mukana olosta. Mulla on maailman parhaat ja ihanimmat ystävät, kiitos kun ootte olemassa <3

Lauantaina tuli vähän sukulaisia syömään ja kahvittelemaan. Illalla menin kiertelemään baareja maailman mahtavimman seurueen kanssa ja oli ihan huippuhauskaa vaikka taisin loppuillasta olla aika sekasin... ;D Mut kiitos myös teille parhaasta illasta!

Yks uus tuttavakin tuli viikonloppuna mun elämään... :DDD

Mun rakkaat ja ihanaiset <3

 18 kynttilää


Tollasenki väsäsin :D

 Pianisti/kitaristi/laulaja/säveltäjä/sanoittaja ja mitä vielä :DDD

Huomenna aamulla olis tiedossa inssi jo kello 7:50. Jännittää ihan sikana! Saa nähä miten käy...

2 kommenttia:

  1. kiitos sulle kivoista juhlista :) ♥

    VastaaPoista
  2. Pianisti/kitaristi/laulaja/säveltäjä ja todella tärkeä ja ihana ystävä <3
    Kiitos tosi upeista bileistä :)

    VastaaPoista