perjantai 3. heinäkuuta 2015

"I'm trying so hard to tell my self that your gone"


"When you cried I'd wipe away all of your tears.
When you'd scream I 'd fight away all of your fears.
And I held your hand through all of this years
but you still have
all of me."

Mun sisällä oleva tyhjyys on saanu mut miettimään kaikkia niitä rakkaita ihmisiä ketkä oon viime vuosien aikana menettänyt.

Mun isoäiti oli todella sairas ja kuoli lopulta sairaalassa keuhkokuumeeseen. Vaikka tuska oli suuri niin siitä oli helpompi selvitä kun tiesi kuinka kovat kivut mummulla oli viimeisinä hetkinään ja lopulta hän pääsi pois täältä ja pois siitä kaikesta tuskasta.

Mun hyvä ja rakas ystävä kuoli viime joulukuussa itsemurhaan, ja se oli ehkä hirvein asia mitä mulla on elämässä ikinä tullut vastaan. Kun kuulin asiasta, en vaan voinut käsittää että niin on oikeasti tapahtunut. Tiesin että mun ystävällä oli ollut tosi vaikeita vaiheita elämässä mutta luulin että hänellä menee jo oikeasti paremmin. Muistan, kuin ilonen ja hymyileväinen hän oli viimeisinä päivinään. Hän oli luultavasti hyvissä ajoin siihen valmistautunut ja sen takia halusi sen salata rakkailtaan. Vaikka se teko oli tosi itsekäs meitä kaikkia rakkaita kohtaa, uskon kuitenkin ymmärtäväni mitä mun ystävä kävi läpi koska ihan oikeesti todella tiedän mitä se on kun tuntuu että on menettäny elämässä kaiken ja minkälaista se jumalaton tuska on.

Keväällä mun paras ystävä ilmoitti teksiviestillä että meidän ystävyys ei voi enää jatkua. Se tuli mulle täysin puskista. Kyseinen ihminen sanoi että on liian rankkaa olla mun ystävä koska mulla on niin vaikeeta eikä hän osannut auttaa mua. Tavallaan ymmärrän häntä, mutta ainakin hyvä että viimein selvis että se ei ollut mitään aitoa ystävyyttä. Oikeet ystävät ei jätä yksin vaikka toisella olis kuin vaikeeta.

Mä oon yrittäny piristää itseäni ulkonäön ehostamisella. Kävin kampaajalla, takahiuksista lähti 15 cm pituutta pois, tuli etuhiukset ja kerrostettiin oikeen kunnolla. Itse sitten vaalensin ja värjäsin tyven kirkuvan pinkillä ja ehostin sinisiä latvoja (sitä vähää mitä niistä on jäljellä).



Hiusvärit päässä :D



Kunnon sotamaalaus




Halusin tollaset etuhiukset mut niitten ylläpitäminen siiisteinä on helkkarin työlästä :(





Tossa vielä kokonaisuus


Oon saanut paljon itkukohtauksia kun oon miettiny noita mun ystäviä.

 Mulla on hirvee ikävä mun entistä parasta ystävää, vaikka tekikin mulle paskan tempun. Mutta olisin ehkä voinut antaa sen anteeksi. 

Sillä mun toisella ystävällä on nyt varmasti paljon parempi olla siellä pilvenreunalla. Ties vaikka hän suojelis mua enkelinä rinnalla koko ajan.

Tuutte ikuisesti olemaan sydämessä rakkaat <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti