maanantai 24. marraskuuta 2014

Takaisin bloggaajaksi!!! Kuulumisia yms.

Moikka kaikki!

Mä päätin nyt siis jatkaa blogin pitämistä, koska oli ikävä postailua. <3 Päätin, että tavoitteena ei oo keksiä väkisin postauksia tyyliin joka päivä, vaan kirjotan sillon kun siltä tuntuu. Vaikka kerran kahessa kuukaudessa jos ei oo mitään sanottavaa  useemmin. :D 

Tänään oli ihan mielettömän ihana päivä. Näin pitkästä aikaa mun ihanaa ystävää Miiaa. Mentiin Karismaan shoppailemaan, Sini tuli myös mukaan. Kierreltiin kaupoissa ja käytiin kahvilla Robert's Coffeessa. Söin sellasta suklaafudgehommelia ja se oli ihan tajuttoman hyvää! Ostin mun uuteen kitaraan kielet. Sit ostin ihan kirkuvan punasen huulipunan mistä oon pitkään haaveillu.

Sen jälkeen näin ihanan Emilian Triossa. Tehtiin vähän pieniä ostoksia. Löysin astiat mun synttäreille vihdoin! Eikä ne oo ees kertakäyttöset, niit voi käyttää muulloinkin. Sit mentiin Emilian kanssa Ciao coffeeseen ja juotiin ice latet.


 Ihanat Miia ja Sini <3

 Minä ja Sini

Emilia ihanuus <3

Sori pakko kirjottaa kaikkien ystävien kohalle "ihana" koska kaikki ystävät on niin ihania, tärkeitä ja rakkaita. <3 Oon superonnellinen kun mulla on niin paljon ihania ystäviä, keiden kanssa voin jakaa ilot ja surut. Ilman mun rakkaita ystäviä en olis yhtään mitään. Kiitos siis että olette olemassa ja pysytte mun rinnalla vaikka osaan olla välillä tosi rasittavakin varmasti... :D

Opiskelen tällä hetkellä koulussa vaan verkkokurssei ja musan kurssei. Sen takii mulla on tosi paljon nykyään aikaa nähdä kavereita ja tehä kaikkea kivaa. Oon esimerkiks tehny mun synttäri kutsut jo valmiiks ja tein ne kaikki ihan viimesen päälle, koristelin kuoria myöden ja askartelin sinne mukaan kaikille joulukortitikin. Uskomatonta että on enää tasan kuukaus jouluun. Mulla on jo kriisi joululahjojen suhteen kun tuntuu että kaikki muut on jo paketoinukki kaikki lahjat enkä mä oon saanu juuri mitään aikaseks...

Eipä mulla muuta tällä kertaa. Palailen kun siltä tuntuu!






2 kommenttia:

  1. jee kivaa että aloit uuestaa kirjottaa blogia ♥ ite oot ihana!!

    VastaaPoista
  2. Ihanan Anni <3
    Ei mullakaan oo vielä kaikille lahjoja eikä todellakaan vielä paketoituna. Jos nyt paketoi niin kerkeis unohtamaan mitä on kenellekkin antamassa xD eikä niillä vielä kiirekkään oo.
    Ihan mahtavaa että jatkat bloggaamista. Rakastan lukee just tän tyylisii blogei :)))

    VastaaPoista