sunnuntai 24. elokuuta 2014

Sä teet mut niin hulluksi onnesta onnesta

Nyt on kyllä aikamoinen viikko takana. On ollu niin kauhee stressi ku oon koko ajan joutunu juoksee paikasta toiseen enkä oo silti ehtiny oikeen mitään tekemään. En oo saanu nukuttua enkä syötyä kunnolla. Paino on pudonnu aika rajusti tän viikon aikana mut ehkä se rupee taas tasaantumaan kun tää kaikki stressi helpottaa.

Oon mä saanu kuulla myös hyviä uutisia ja tuntenu helpotuksen tunnetta. Oikeestaan just tänään musta tuntuu et oon maailman onnellisin ihminen! Toivottavasti tää tunne jatkuu mahollisimman pitkään. Oon taas askelen lähempänä mun unelmia ja teen koko ajan töitä niiden eteen. Ehkä mulla on sittenkin hyvä tulevaisuus.:)


 Leivoin Red Velvet cupcakes. Nää on niin parhautta, nam!

Minä ja rakas vanha ikioma Landolani:DD

2 kommenttia:

  1. jee oon niin ilonen sun puolesta!! ♥

    VastaaPoista
  2. Tsemppiä! Kyllä elämä kantaa! Nauti kaikista kivoista jutuista! Unelmia täytyy aina olla!

    VastaaPoista